District Manager Kelly geniet van het contact met haar team en klanten

Kelly Vanthournout is al 3 jaar aan de slag bij Vebego. Ze startte als Teamleader in regio West. Sinds begin 2024 groeide ze door naar District Manager en is nu verantwoordelijk voor Oost- en West-Vlaanderen samen met haar team van Area Managers. In het begin merkte ze een groot verschil met haar vorige werkgever. Ze heeft dan ook geen minuut spijt van haar overstap naar Vebego (toen nog Care).  

Hoe ben je bij Vebego terechtgekomen? 

Enkele ex-collega’s werken hier. Toen ze voor hun regio een nieuwe collega zochten, hebben ze mijn naam doorgegeven. Ik was niet actief op zoek naar iets nieuws. Toch stond ik open voor een nieuwe uitdaging, want ik voelde dat ik mijn limiet had bereikt bij het bedrijf waar ik toen aan de slag was. 

Ik ging meteen in op de vraag naar een sollicitatiegesprek. Het was een fijne kennismaking met Vebego. En ook de voorwaarden waren voor mij prima. Nee, ik heb niet lang getwijfeld (lacht). 

 Hoe verloopt je dag als District Manager? 

Mijn dagindeling is heel variabel. Waar nodig, ontlast ik mijn Operations Manager en mag ik nieuwe (collega) Area Managers ondersteunen van A tot Z. Ik help bij de opstart van nieuwe klanten of zal alle Area Managers ondersteunen waar het even moeilijker loopt. Zo kan ik mijn expertise met hen delen: dit kan gaan van het omzetten van een calculatie in een werkprogramma tot zelf mee bij de klant gaan kijken naar een bevlekte vloer, ik zeg maar iets ... Gelukkig hebben we een stabiele groep en valt dit niet vaak voor. Want het duurt toch wel een aantal maanden vooraleer een nieuwe Area Manager de klanten, onze processen en systemen ten volle kent.  

Kort samengevat, ik heb nog steeds een job met zeer veel afwisseling, maar waar de focus net iets anders ligt dan vroeger. Nu communiceer ik minder rechtstreeks met de collega's op de vloer. 

Zonder Titel (Instagram Bericht) (10)
Wat maakt werken bij Vebego Cleaning & Services zo bijzonder?

Voor de familiale sfeer. Je kunt rekenen op je team en toch zelfstandig werken. Als je iets te zeggen hebt, dan luisteren ze ook echt naar jou. Je maakt gewoonweg deel uit van Vebego. Ik kan het alleen maar aanraden. 

Wat vind je tof aan je job? 

Het contact met mijn team en de klanten. Ik ben daarvoor veel op de baan. Dat zorgt natuurlijk voor een fijne afwisseling. Bovendien kan ik mijn eigen agenda inplannen. In de mate van het mogelijke uiteraard. Ja, die vrijheid vind ik enorm fijn. 

Vanaf het begin merkte ik grote verschillen met mijn vorige werkgever. Ik ben nu veel meer met klanten en collega’s bezig. En dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede. Bovendien word ik zelf ook goed ondersteund van bovenaf. Als er iets is, kan ik altijd bij mijn Operations Manager terecht. Dat vangnet had ik vroeger minder. 

Wat is de meerwaarde van een samenwerking met Vebego?

Omdat we instaan voor kwaliteit en een correcte opvolging ervan. We maken ook echt tijd voor onze klanten. Zij weten dat ze bij vragen altijd bij een leidinggevende terechtkunnen. En dat we altijd naar een gepaste oplossing zoeken. 

Op zoek naar een job in de schoonmaak?

 

Join the Vebego-family
Een pictogram illusteert de diversiteit van een groep personen